woensdag 20 augustus 2008

druk weekje

Een week niet geblogd, niet omdat er niets te bloggen viel, maar omdat er juist zoveel te doen was. De week is omgevlogen.
Natuurlijk dingen regelen voor de verbouwing, en het is nu afgesproken, op de verjaardag van hubby gaan ze beginnen met het slopen eehhh met de demontage. Ze gaan proberen zoveel mogelijk tegels er heel af te halen, zodat die weer gebruikt kunnen worden.
Ik heb contact opgenomen met de tegelhandel, of onze tegels (gekocht in 1994!!) nog leverbaar zijn....nee dus. Ik dacht het ook niet, maar je hoopt stiekem toch. We hebben megamooie tegels, en nu rust ons de schone taak om er bijpassende tegels bij te gaan zoeken. Dat wordt nog wat....
De ziektekostenverzekering ligt intussen dwars. De aanvraag voor een werktafel is afgewezen. Dus ik heb contact opgenomen met het juridisch loket. Daar ben ik goed geholpen met hoe ik het moet aanpakken, en als ik een goede opzet voor het bezwaar heb, kan ik naar het loket, en dan wordt er naar gekeken, en eventueel nog iets aangepast (beetje juridisch opgeleukt hihi).
We hebben een hulpmiddel gevonden om makkelijker uit een auto te kunnen uitstappen. Daar heb ik voor gebeld, en as vrijdag gaan we kijken en passen en meten of dat werkt voor hubby.
Verder heb ik deze afgelopen week nauwelijks gescrapt, wel heb ik auto- en motorkaarten gemaakt. Vanmiddag komt mijn scrapmaatje weer, dus dan kan ik even mijn verstand op 0 zetten, en lekker scrappen. Mijn hoofd zit nu zo vol met verbouwen, aanpassen, bellen, bezwaren, etc.....

Geen opmerkingen: