zondag 12 januari 2014

blinde kaart en theemapjes

Vannacht een rotnacht gehad,
Het licht ging uit om half 12, om half 1 moest hubby naar beneden (en helaas moet ik dan mee), en om 2 uur nog een keer. Dus ik was een beetje duf met opstaan.
We zagen nu wel waar Dinky en Missy 's-nachts slapen:
Met zijn tweetjes samen beneden op de stoel. Beetje krapjes, maar het gaat...

Ik heb vanmiddag meegedaan met een blinde kaart op het SAforum.
Dat is totaal niets voor mij, maar ik vind het zo leuk om te doen;-)
Dit keer ging ie behoorlijk goed en snel, dus kan ik hem nu al laten zien.
Ik wil nog even op zoek naar een stansje en een tekstje, maar daar kan ik dan rustig naar op zoek.

Ik heb een stansje van een strikje gevonden, en een stukje design met de tekst christmas wishes.
Dus nu verklaar ik hem maar af (hij is druk zat voor mij;-)

Ik heb ook nog een theemapje gemaakt, begonnen voor de blinde kaart en erna afgemaakt.
 



En na de thee heb ik nog een theemapje gemaakt.
Ik vind ze erg leuk geworden.
[Ik heb ze gemaakt naar een beschrijving van ??? (sorry), zij heeft het idee van MarianneDesign, maar dan ietsje aangepast]

We hebben laat gegeten en dan een serie gekeken.
Vanmiddag had ik niet teveel last van het rare slapen, maar nu lokt mijn bedje wel...

Geen opmerkingen: