donderdag 2 januari 2014

oud en nieuw

De dag begon al meteen met knallen en dat is niet meer gestopt. Gelukkig niet echt veel van die bijna-bommen, maar de hele dag achtergrond-knallen vind ik niet zo prettig.
En de katten dus ook niet....
Bijna de hele dag heeft Dinky naast me op de bank gezeten. De hele tijd gaf ie knalharde kopjes en dan ging ie weer liggen en moest ik hem aaien. Normaal gesproken komt ie wel bij me, maar niet zo lang. Nu was het echt me and my shadow.
Ik dacht dat om middernacht de hel wel zou losbreken, maar dat viel gelukkig reuze mee. Dat was niet geheel de mening van de katten hoor, die vonden het allemaal maar niks.
Ik heb op het dakterras en in de tuin naar het vuurwerk gekeken en natuurlijk foto's gemaakt. Wat heb ik een hekel aan knallen en wat is het siervuurwerk toch prachtig.....

We konden ff over twee uur al naar bed, nou ja, al, voor ons is dat megalaat.....

De volgende dag waren we eigenlijk redelijk vroeg weer wakker. Dus naar beneden voor koffie. Op een gegeven moment wilde Missy wel naast me op de bank, op een kussen liggen. Nadat het kussen goedgelegd werd, is ze gaan liggen en er niet meer afgekomen.

Ik kon haar aaien, echt knuffen, over haar heen hangen, ze had er niets van en bleef lekker liggen. Dat is voor het eerst, en ik ben superblij, weer een stapje verder. Ons kleine bange katje (die al wegrende als je alleen maar naar haar keek) wordt nog wel eens een echte knuffelschootkat.....

Ik wens iedereen een prachtig, schitterend, fijn, gezellig, goed, gezond, creatief 2014!!!!!!

Geen opmerkingen: