zaterdag 18 januari 2014

veel korting en nieuwe jassen en stempels

Vanochtend ben ik naar de drogist geweest, die had een actie: je had een papieren zak in de brievenbus gehad, en die mocht je vullen. Het moest wel echt in de zak passen, maar dan kreeg je op de inhoud 20% korting. Meestal komt er iets tussen en is de actie ineens allang verlopen, maar nu was ik nog op tijd. Dat scheelde zomaar best wel wat centjes....

En die heb ik prompt vanmiddag uitgegeven...
Ik moet echt al zolang een nieuwe jas, of eigenlijk jassen, hebben. Ik was woensdag al even in de stad geweest, maar kon niet slagen. Vanmiddag ging ik toch nog maar een keertje de stad in. En ik heb 2 jassen gevonden. Allebei niet te dik en niet te dun, in ieder geval echte voorjaar- en herfstjassen.
Ik heb het vrij snel warm, dus voorlopig kan ik met deze jassen wel voort. Ik draag nu nog t-shirts, en als het echt koud wordt, kan ik een trui of vest aan. Dus ik ben helemaal blij. Ze waren niet zo duur, en van de ene ging nog een tientje af, omdat een tonnetje ontbrak aan een koordje. Aan de binnenkant van de jas, en hub zei dat ie nog ergens wel een tonnetje heeft, dus dat komt helemaal goed.

Ook ben ik nog even bij de hobbywinkel binnengelopen. Die had 50% korting op een aantal artikelen, waaronder wat stempels. Woensdag had ik 1 stempel meegenomen, waarvan ik zeker wist dat ik hem nog niet had. Nu had ik een lijstje bij me, en heb ik er nog een paar gekocht.

Leuk dagje zo: met korting en nieuwe dingen:-)

En morgen word ook een leuk dagje:-) Dan is een grote cybercropdag op het heppiescrappy scrapforum.
Ik heb vrijgenomen;-) en heb er helemaal zin in...

Geen opmerkingen: