vrijdag 24 januari 2014

lopend naar het ziekenhuis

Hubby moet woensdagmiddag weer naar het ziekenhuis.
Ik had het niet afgebeld, maar heb nog wel behoorlijk wat pijn in mijn nek en schouder.
We besluiten te gaan lopen, nou ja, ik lopen en hub natuurlijk in de rolstoel. Als je fietst moet je toch meer de omgeving in de gaten houden, dus we denken dat het beter is om te gaan lopen. Zo gezegd, zo gedaan. Het is een half uurtje lopen en we zijn natuurlijk veel te vroeg, we dachten dat het wel 3 kwartier lopen zou zijn.
Ik lees een aantal bladen van de leesmap, die ik had meegenomen. Als ik ze uit heb, laat ik ze achter op het tafeltje. Het is megarustig, dus ik heb alles wat ik meehad genomen, uitgelezen. Dat scheelt weer in het naar huis terugslepen, de tas is lekker licht nu:-). Het gewicht maakt op zich niet zoveel uit hoor, we hangen de tas aan de haken achterop de rolstoel;-)
We gaan weer naar huis, en drinken lekker samen een bak thee. Het was toch een behoorlijk koud windje, vooral hub heeft het koud.
Ik heb weer last van mijn rechterbeen, bah, ik wilde maar dat ik daar niet zo vaak last van had.

Geen opmerkingen: