maandag 13 januari 2014

Nog een theemapje

Vanmiddag heb ik nog een theemapje gemaakt.
Mijn tandarts gaat stoppen, en toevallig moet ik er aanstaande woensdag heen. Nu leek het me leuk om haar en de 2 assistentes een kleinigheidje te geven. Ik ben benieuwd hoe ze de theemapjes vinden.

Ik moest nog een programma op de pc zetten om de foto's wat handiger van de camera op de pc te kunnen zetten, dus ff zoeken naar de cd-rom. Als het programma op de pc staat, zegt ie dat ie een update heeft. Het blijkt een nieuw programma te zijn.
Help, alsof ik niet nieuwe programma's genoeg heb nu....

Ik heb vanmiddag thee gedronken en we hebben samen gekeken naar een serie.
Daarna ben ik snel naar boven gegaan om foto's van de camera op de pc te zetten.
Gelukkig gaat het goed en ziet mijn blog er nu weer wat gezelliger uit met wat foto's.

Geen opmerkingen: