woensdag 16 juli 2014

de taart is af

9 juli 2014

Yeahhhh, de taart is klaar!





 op de bovenkant een soort swirlblaadjes (een pons) en een bloem (Spellbinders shapeabilities flower creations), het hartje van de bloem is een brad (ooit goedkoop setje ergens gekocht)

 op de achterkant een vlinder (Cheery linn), in de set zitten 3 vlinders, en ik heb 2 ervan gebruikt

De taartpuntjes zijn gemaakt met het sjabloon van Marianne Design: Eline's babies, de cake slice box template. 
 op de zijkanten kantstrookjes (een stans en embosrandje, creatable van Marianne Design),

Ik ga kleine envelopjes maken met de sizzix cuts-n-folds envelope & stamp. Die worden gevuld en in de taartpuntjes gedaan. (Op het moment dat ik dit typ, 16 juli, zijn de vlopjes ook al klaar).

Ik ben eigenlijk wel trots op mezelf:-)
Omdat het wel aardig gelukt is, en omdat ik zo mega doorgegaan ben, ondanks warmte, buren, slecht slapen, ed. Ik heb hem af, en lekker op tijd, niks laatste nippertje, yeah.
En nu maar hopen dat mijn ouders hem mooi vinden...

Geen opmerkingen: