woensdag 16 juli 2014

stapels boeken en Missy

28 juni 2014

Ik ben bezig met het uitzoeken van onze boeken.
We hebben in het verleden enorm veel boeken gehad en die gewoon zonder uit te zoeken in de boekenkamer gezet. Maar er zitten ook heel veel boeken bij die ik waarschijnlijk niet zo leuk vind, of maar 1 keertje wil lezen. Als ik wil lezen pak ik natuurlijk een boek dat me leuk lijkt, daarom staat de kamer nog steeds zo sjokvol boeken. Ik lees het liefst thrillers, dus die zal ik altijd als eerste pakken om te lezen.
Dus ben ik aan het uitzoeken geslagen. Ik trek een boek uit de kast, waarvan ik denk dat ik hem niet zo leuk vind en begin te lezen. Als het niets is, gaat ie naar de eetkamer, daar verzamel ik alle boeken die weg kunnen. Voorlopig staat er al een grote doos onder de tafel. En daarom knal ik de volgende boeken maar even op tafel. Ik moet weer even op dozenjacht bij de supermarkt.

Nu zie ik dat Missy heerlijk op tafel ligt te slapen, heerlijk tegen de stapels boeken aan...

Geen opmerkingen: