zondag 27 juli 2014

een dag van blijheid, maar ook van veel verdriet...

23 juli 2014

Het zou vandaag een vrolijke dag moeten zijn: oma is vandaag 98 jaar geworden!
Maar vandaag is ook een andere dag...een dag van nationale rouw...

Aan het eind van de ochtend komen mijn ouders, we drinken eerst koffie, en dan gaan we lunchen.
Dan gaan we op tijd naar mijn tante. Daar viert mijn oma haar verjaardag.
We zitten in de tuin.


We drinken koffie (met een heerlijk gebakje:-) ) en daarna lekker een sapje.

Om vier uur horen we geen klokken, maar we houden een minuut stilte.

Rond kwart over 4, besluit ik om naar huis, naar hub te gaan.
Mijn vader brengt me naar huis, we laden de dozen met boeken in, die al klaar stonden, en hij gaat weer terug naar oma.

Hubby en ik kijken samen naar de tv. Het maakt zo'n indruk, wat is het mooi gedaan, met zoveel respect.

Geen opmerkingen: