woensdag 16 juli 2014

taartpuntjes

4 juli 2014

Dit jaar zijn mijn ouders 50 jaar getrouwd!

Twee jaar (!!!) geleden kwam ik op het geniale idee om een taart voor ze te maken. Natuurlijk geen echte, maar een taart van zelfgemaakte kartonnen taartpuntjes. En die dan natuurlijk mooi versierd op een mooie schaal. Ik had keurig een sjabloon gekocht, van Marianne Design, Eline's babies, de cake slice box template. En die vervolgens netjes in de kast gelegd...om ooit mee te beginnen.

Nu begint het allemaal ineens wel wat dichterbij te komen, en ik ken mezelf...veel op het laatste moment, en het komt dan ook allemaal wel goed. Maar soms kan iets toch tegenvallen qua hoeveelheid werk...
Dus ik ben begonnen met taartpuntjes te maken. Eerst een proefdoosje van effen roze. Maar toen leek het me toch leuker om de doosjes al van gedessineerd paper te maken. Dat scheelt ook meteen in het zicht, zelfs niet versierd ziet het er toch meteen al leuk uit.


Het is al snel een heel bureau vol spullen...

Maar dan zie ik toch al vrij snel de doosjes op de schaal komen...

Dit zou toch wel eens best leuk kunnen gaan worden...

Geen opmerkingen: