vrijdag 10 oktober 2014

10 okt 14 ontvangen prijs

10 oktober 2014

Ik heb het afgelopen weekend "meegedaan" met de WCMD op het SAforum.
Het hele weekend was het feest: zaterdag kregen we de hele dag uitdagingen, workshops, etc. En zondag nog 1 uitdaging en een bingo, en je had deze dag om alles af te maken en te plaatsen.

Zaterdag waren de eerste 2 uitdagingen niet echt my piece of cake, dus was ik een andere kaart gaan maken.
Iets proberen met een kaart stansen, stansen erop en stempelen.
Dit is het geworden:

En daarna ben ik achterstallige dingen gaan doen met een half oog op de pc gericht.
Ik heb zondag wel aan de bingo meegedaan, superleuk altijd. Ik doe niet mee om te winnen, maar gewoon om de gezelligheid.
Ik wil een aantal van de uitdagingen nog zeker een keertje gaan maken, maar ik had nu nog zoveel dingen te doen, die gingen echt voor (om weer wat meer rust in het koppie te krijgen).

Nu hebben ze bij het SAforum bedacht dat er heel veel mensen een prijsje moesten winnen.
En ik heb ook een prijs gewonnen: neeeeee, niet de bingo. Maar wel de speciale bingo enthousiasme prijsHoe bedenken ze het, leuk hè?!!
En vanmiddag kreeg ik een superleuke vlop in de brievenbus met daarin de gewonnen prijs. Moet je kijken hoe leuk, en hoe veel ook!!!


Geen opmerkingen: