zondag 5 oktober 2014

9 sept nieuwe tandarts en even de stad in

9 september 2014

Ik moet vanmiddag naar de tandarts...een nieuwe tandarts.
Mijn tandarts is gestopt, ik was al 43 jaar patiënt bij haar. Dus het zal wel wennen zijn...

Ik moet even wachten, maar dan ben ik aan de beurt.
Mijn nieuwe tandarts is jong, en gelukkig ook erg aardig. En nog gelukkiger is natuurlijk dat ik geen gaatjes heb :-)

Na mijn tandartsbezoekje ben ik nog even de stad in gegaan. Ik wilde nog even verslag uitbrengen bij Angelique, de schoenenverkoopster die me zo goed geholpen had met de schoenen voor het feest. Helaas was ze er niet. (Ik heb haar de volgende dag even gebeld en  haar persoonlijk bedankt).
Nog even langs de hobbywinkel, niets gevonden.
Langs de fotowinkel om te informeren wat de "opvolger" van mijn camera is. Het blijkt inderdaad te gaan om de camera met een enorme zoom, die ik wel graag zou willen hebben, maar sjees toch wel een hoop centjes hoor. Ik ben heel tevreden met mijn camera, zou alleen wel nog meer zoom willen, Maar dat wordt dan wel een duur inzoomen....voorlopig nog maar even met deze camera dan.....
Dan nog even kijken voor een agenda voor 2015. Maar ik heb die van de Bruna met hoesjes erin. En ik vind niet een agenda die handiger is dan die. Dus toch maar even wachten en dan die bij de Bruna maar halen. Zooo onhandig dat de Bruna weg is uit de winkelstraat achter ons.

Geen opmerkingen: