zondag 5 oktober 2014

6 sept feest

Zaterdag 6 september 2014

We hebben de rolstoeltaxi besteld om kwart over 4 en gevraagd of ze ca 10 minuten voor aankomst willen bellen.

We zitten op tijd klaar


en de taxi komt ook mooi op tijd. Helaas belt de chauffeur pas als ie in de straat klaar staat, dus we moeten snel naar de bus, hubby via de achterkant, ik doe alles op slot en ga via de voorkant naar de taxi. We rijden vlot naar Uitgeest en we komen prachtig op tijd aan bij Bob’s.

We worden netjes geholpen bij de lift en dan gaan we snel de zaal in. Er zijn al veel mensen, en nadat hubby bij oma en mijn ouders aan tafel is gezet, ga ik eens kijken wie er nog meer zijn. Tjees, dit is toch wel heel erg leuk hoor: ik heb de neven en nichten van mijn vaderskant zo’n 13 jaar geleden voor het laatst gezien.

Mijn vader speecht en vertelt over hoe zijn meisje ontmoette… 


Dit is het leuke meisje waar hij mee wilde dansen...


Voor het eerst in lange tijd een foto van ons vieren 


Nog even een saampie van mijn moeder en ik 


Er is een buffet, en joh wat is dat heerlijkJ

Oma is er ook bij 


Het is een gezellig feest en mijn ouders lopen maar te stralenJ

Om acht uur word ik gebeld dat de taxi weer voor staat en we gaan snel naar beneden. We moeten eerst nog iemand ophalen en ook weer eerst wegbrengen en dan weer op weg naar huis. Helaas doen we er wel wat langer over dan zou moeten: de routeplanner stopt ermee en de chauffeur zegt niets en verzint zelf een weg…omweg…
We zijn blij als we om 9 uur thuis zijn.

Ik mik tas en slippers zolang op een stoel. Kriel duikt er meteen, sjo, dat ligt lekker…




Mijn ouders (en wij natuurlijk ook) kunnen terugkijken op een geweldig feest!

Enne...
Ik heb mijn nieuwe schoenen niet kunnen inlopen, maar ze zijn echt super, totaal geen last gehad van zere voeten!

Geen opmerkingen: