zondag 5 oktober 2014

12 sept verder met de keukenplannen

vrijdag 12 september 2014

's Ochtends ben ik lekker bezig met een nieuwe scrap.

Als ik daarna beneden kom, ben ik met hubby aan het praten over de nieuwe keuken. We hebben wat getekend, ik ben bij een paar keukencentra binnen geweest, in de vakantie en zonder afspraak. Maar daarna is het even stil komen te liggen.

We besluiten dat het wel zinnig is om weer een stapje verder te gaan en een afspraak te maken met een van de keukencentra. Voordat we iets kunnen doen, moeten we toch ook weten of de ideeën die we hebben, wel goed zijn.
Zo gezegd, zo gedaan. We bellen de eerste, maar die kan niet meer vanmiddag, wel morgenmiddag.
Dan bellen we de volgende, Hammerstein keukens, en die kan nog wel deze middag.

Ik ga er heen, en ik heb een gesprek. Eigenlijk wordt er niet heel veel op alles ingegaan, ze luistert vooral naar onze ideeën en naar wat ik haar verder vertel.
Ik kan niet echt een front vinden wat ik meteen helemaal mooi vind.
Het gesprek eindigt met de belofte dat ze gaat tekenen en dat ze me met een week of anderhalf, twee, wel belt voor een afspraak om de tekeningen te bespreken.

Als ik thuis ben, bespreek ik alles met hubby en besluiten we meteen om de eerste weer te bellen voor een afspraak morgen, als dat nog kan. Het kan, dus morgen heb ik ook een afspraak met een keukencentrum.

Geen opmerkingen: