maandag 6 oktober 2014

13 sept nog meer keukens, 14 sept Kriel

zaterdag 13 september 2014

Ik heb vanmiddag een afspraak met Tulp keukens. Ik ga er met de bus heen. In de bus zitten een moeder met baby, en een meisje. Het meisje vraagt van alles aan de moeder en ik luister schaamteloos mee:-). De tijd gaat daardoor supersnel, en ik ben al vlot bij Tulp.

We hebben een goed gesprek. Ze haakt in op alles wat ik zeg, en komt ook met eigen ideeën. Aan het eind van het gesprek heb ik al een behoorlijk goed idee over hoe onze keuken eruit zou kunnen gaan zien, welke frontjes, werkblad, kleuren, apparatuur, etc.
Ik mag de frontjes mee naar huis nemen om aan hubby te laten zien en er samen over na te denken.
We maken meteen een nieuwe afspraak voor donderdag, dan breng ik de frontjes terug, en heeft ze tekeningen klaar, en kunnen we nog een en ander doorspreken.

Thuis bespreek ik alles met hubby en laat ik de schetsen en frontjes zien.
Spannend hoor...


zondag 14 september 2014

De tas van Tulp met de frontjes had ik op de bank gezet, mijn schoudertas ertegenaan.
Kriel is gek op tassen, dus die vindt de Tulptas razend interessant;-)



Geen opmerkingen: