donderdag 18 oktober 2007

LOL in de wachtkamer van de tandarts

Ik moet woensdagochtend naar de tandarts. Dat is niet mijn favoriete bestemming, hoewel ik een zeer aardige en kundige tandarts heb, maar er zijn gewoon ook veel leukere dingen om te doen......
In de wachtkamer lees ik altijd in de Readers Digest, het maandblad. Daar staan 2 rubrieken in, die ik helemaal te gek vind: uit het leven gegrepen, en iets met op het werk gebeurd, ik weet ff niet meer hoe de rubriek heet. Het zijn ingezonden waargebeurde verhaaltjes, en ik kan er altijd smakelijk om lachen.
Als ik binnen kom, zijn er nog meer wachtenden aanwezig. Ik begin met het lezen van de Readers Digest en langzaam verdwijnen er mensen en komt er ook weer iemand binnen. Uiteindelijk ben ik bijna aan de beurt en zit er nog 1 man te wachten. Ik ben al een tijdje aan het lezen, zit af en toe smakelijk te grijnzen, met af en toe een grinnik tussendoor. Opeens schiet ik me toch in een slappe lach. De man kijkt op en zegt: het is zeker erg grappig, en moet dan ook lachen. Ik lees het verhaaltje voor, zie het weer voor me, en blijf dus in de slappe lach. De man moet er gelukkig ook om lachen...

Iemand heeft een hond, die moet pillen slikken. De hond wil dat dus echt niet, en uiteindelijk heeft de man een weergaloos idee om de pillen te geven. Hij doet een buisje in de bek van de hond, wurmt er een pil in en blaast dan vervolgens heel hard de pil zo de keel van de hond in. Slim bedacht, toch? Dus de man pakt een buisje, wurmt de pil erin, doet het buisje in de bek van de tegenstribbelende hond, haalt ontzettend diep adem........en dan niest/hoest de hond.
Oef, zegt de man, ik geloof dat ik net ontwormd ben............

Geen opmerkingen: