woensdag 10 oktober 2007

toch afgevallen ondanks (dankzij?) de stress

Ik heb al een hele tijd niets met afvallen gedaan. Niet op gelet, door alle stress om hubby en natuurlijk Grommel.
Ik had me gewogen (23 sept) met en zonder Grommel omdat ze in Utrecht voor de narcose zijn gewicht moesten weten. Toen bleek dat die ene kilo die ik daarvoor kwijt was, er alweer bij zat. Ik heb mijn ticker toen niet aangepast....fout, maar het interesseerde me ook niet zoveel.
Ik ben een emo-eter, dus het verbaasde me niets.
Vanochtend ben ik even op de weegschaal gaan staan. En blijkt dat ik 3 kilo ben afgevallen. Door de stress...maar meestal eet ik dus juist de kilo's eraan in stressperiodes......
Ik ben er natuurlijk stiekem wel blij mee, ik vond al dat die broek die ik gister aanhad iets wijder leek te zitten bij de taille.....

Geen opmerkingen: