vrijdag 26 oktober 2007

ziekies, maar wel kaarten gemaakt, en rijles gaat ook gewoon door

Ik ben al de hele week ziekies, bah. Het begon in het weekend met pijn in mijn keel, toen begon ik te hoesten, kreeg er hoofdpijn bij.....kortom knap waardeloos. Ik ben erg snel moe, en wil dan alleen maar lekker op de bank liggen met een boekie of blaadje erbij.....ook niet verkeerd natuurlijk, maar opschieten doet het niet. Ik heb nog zoveel te doen.......zoals altijd.....
Ik heb op mijn bureau een layout liggen over Grommel, hij wordt mooi (vind ik), maar ik ben er wel lang mee bezig, omdat ik me niet zo lekker voel, en het toch af en toe erg emotioneel is om er mee bezig te zijn.
Ik heb tussendoor wel lekker een paar kaartjes kunnen maken, voor jarige jobjes, zieke collega's van hubby, etc.

Ik heb vorige week een kaart gemaakt voor een jarige zeilboten-liefhebber.















Gister een kaart voor een jarige auto-liefhebber.

















En een opkikkertje voor een zieke collega van hubby.














Gister had ik weer rijles. Fileparkeren, ofwel achteruit inparkeren. En ik ben erg trots op mezelf, de derde keer zette ik de auto zo mooi strak neer, yeah!! Tiny had een fototoestel bij zich, en heeft er prompt foto's van gemaakt, ik weet niet wanneer ik de foto's krijg, maar ze zullen denk ik wel een leuke scrap opleveren..... En nu maar hopen dat het geen gelukstreffer is geweest, maar dat ik het echt een beetje onder de knie heb....

Geen opmerkingen: