woensdag 26 december 2007

Fijne dag met dinnetje

Me dinnetje komt op vrijdag naar ons toe!!!! Helemaal leuk!!! Ze komt rond 10 uur aan. We drinken eerst lekker met zijn 3en koffie, hubby is dan nog thuis. Als hubby vertrekt, zo 11.45 uur, gaan we ff snel de winkel in, als we thuis komen, gaan we meteen maar ff eten, en dan naar boven....
Dinnetje heeft een prachtige map mee, een organizer, gevuld met papers, van K&Company, zooooo prachtig. Eerst bewondering en dan aan het werk.....
Ze gaat een scrap maken over haar beide schoonouders met hun kleindochter. Ik ga aan de slag met de trouwfoto van mijn grootouders. We zoeken papers en embellie erbij. Fijn als er iemand bij is, die mee helpt. Ik kan prima alleen scrappen, maar samen is wel zo gezellie.
We eindigen beneden met koffie, aan de eettafel, in een serieus gesprek. Het is fijn, dat we zo goed met elkaar kunnen praten, af en toe bloedserieus, maar ook af en toe met de tranen in de ogen van het lachen.
De dag vliegt om, en dinnetje moet al weer veeeeel te vroeg naar huis.
Ze laat me achter met een bureau vol met foto's, papers, fibers, flowers.........

1 opmerking:

Anoniem zei

hahahahahah ja maar je had wel alles bij elkaar voor je lootje. Is tie trouwens al af???????
Toppie zo'n soulmaatje of niet biologisch zussieeeeeeeeee. Doet ook mij heel erg goed met iemand alles te kunnen delen . De tranen maar ook zeker de slappe lach buien
knuf linnieeeeeeeeeeeee