zaterdag 15 december 2007

operakaart en gepimpte agenda



Ik heb vrijdag lekker wat tijd genomen voor mezelf en 's middags heerlijk een kaart voor mijn vader zitten maken. Hij is gek op opera en ik heb een kaart gemaakt, met aan de zijkant een label, daar komt op te staan waar het voor is (een aantal zelf uit te kiezen opera-cd's uit een hele serie) en aan de binnenkant zit een envelopje, waar ik het geld in doe. Ik heb gewerkt met een tamelijk oud 3D vel, met een mooie afbeelding die ik helemaal geschikt vond voor deze kaart. En ik heb karton bewerkt met stempelinkt, zodat de kaart helemaal in stijl is. Ik ben er stiekem wel trots op, vind hem zelf erg geslaagd.

Donderdag zei mijn moeder dat ze weer een gepimpte agenda wilde hebben. Vorig jaar had ik de gratis agenda van de kerstzegels gepimpt en aan haar gegeven. Gisteravond heb ik de hele avond op de hobbykamer gezeten, en met de agenda gestoeid. Ik heb wel gebruik gemaakt van een paperkit, waar al bijpassende papers inzitten. Alleen werkt de agenda niet helemaal mee. Ze maken die dingen steeds mooier, met mooiere foto's en meer kleuren enzo, maar dat wordt niet makkelijker om te pimpen. Dus aan de zijkant is een akelige glimp oranje te zien, grrrr.

1 opmerking:

Anoniem zei

COOLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL
ik ben gek op scrap krijg ik nu een gepimpte scrapkerstkaart hahahahahahah
ff zonder dol ze zijn allebei schitterend
dikke knuf linnie
ps hoe ziet jou agenda er komende week uit??????????