woensdag 17 september 2008

afscheid van een badkamer

We hebben (eindelijk) vacantie...FEEST. En hubby is ook meteen al jarig...FEEST. We gaan alleen beginnen met een verbouwing, oeps GEEN feest.

Maandagochtend komen de werklui al vroeg. Dus zondag kijk ik nog een keer rond in mijn badkamer. Sjips, morgenvroeg gaan de tegels eruit. De tegels waar we 14 jaar geleden verliefd op waren, en die we nog steeds zooo mooi vinden. Ik moet toch maar wat foto's maken, straks is alles eruit, en dan kan ik ze nooit meer zo zien. Want de vloertegels worden nu vervangen door anti-sliptegels. En de wandtegels zijn niet meer te krijgen. We gaan proberen om te redden wat er te redden valt, maar ja....ik hou er maar rekening mee dat er geen 1 tegel heel afkomt...

De douche gaat er ook uit, maar die ben ik allang zat, die was 14 jaar geleden echt mooi, maar nu...mwah. En hubby kan er niet meer zelfstandig in en uitkomen, dus het kan ook echt niet meer. We krijgen een inloopdouche. Das een net woord voor...niets eigenlijk...

Het toilet gaat er ook uit...yeahhh eindelijk een nieuw toilet. De miskoop van de eeuw, eindelijk zijn we er vanaf. Hij is helemaal onderin niet geglazuurd (schijnt een leuk belgisch experiment geweest te zijn??), je wilt dus niet weten hoe dat eruit ziet. En hij liep ook niet goed door, of eigenlijk te goed, hadden we soms het idee..dat hij maar bleef doorlopen, suizen en borrelen, bah, wat een rotding. De afdekplaat hebben we er al jaren af.

Geen opmerkingen: