vrijdag 19 september 2008

ik voel me zoooooo ziek

In het weekend had ik last van een steeds erger wordende keelpijn. Jakkes..ik ga nu toch zeker niet ziek worden...dat kan niet hoor....
Maar helaas, het zet steeds meer door, en ik krijg er ook steeds meer hoofdpijn bij.
Maandagavond ben ik kapot, de drukte en het lawaai in combi met de keelpijn en de hoofdpijn. Niet zo goed slapen, midden in de nacht wakker liggen omdat ik beneden naar de wc moet, het licht dan aan moet en ik met mijn voeten op de koude wc-vloer sta (normaal ga ik natuurlijk boven, hoef dan geen licht aan en sta met mijn voeten op een lekker zachte warme badmat..als ik dan terug in bed lig val ik meteen weer in slaap)...bah...ik vind er weinig aan op dat moment.
Dinsdag voel ik me ietsje beter, heb ook iets beter en langer geslapen.
Woensdag gaat het weer niet zo lekker. 's-Middags lijkt het wel op een hoogtepunt. We zijn een film aan het kijken. Ineens word ik niet goed. Ik drink iets en als het een beetje zakt, ga ik weer op de bank liggen. We kijken de film verder af...nou ja, ik heb achteraf een stuk film gemist...blijk in slaap te zijn gevallen... Maar daarna gaat het wel weer iets beter.
De rest van de week blijf ik steeds af en toe last van mijn keel en hoofdpijn houden, maar niet de hele dag en niet meer zo heel erg.

1 opmerking:

Anoniem zei

Arm ziek katje.
Gelukkig ben je weer helemaal opgeknapt.
knuf dinnetje