vrijdag 12 september 2008

lachuh, en dan bedoel ik ook lachuhhh

Het is donderdagavond. We liggen languit voor de tv. Om half 9 begint het 2e deel van een aflevering uit de serie 'ik vertrek'. Nederlanders die emigreren en een heel nieuw leven beginnen in het verweggistan. We vinden het allebei super om te kijken, ook de engelse series kijken we allemaal. We huiveren bij de problemen die er zijn, we lachen om de rare situaties waar ze soms in belanden, we dromen weg bij de prachtige landschappen en uitzichten. We bewonderen het lef van deze mensen, die vaak met weinig geld, zonder ervaring iets nieuws durven te beginnen op een schitterend gelegen stuk grond in een totaal ander land...

Als het af is zappen we even een rondje langs alle netten, en komen ook langs comedy central....hé terug, was dat niet...is dat niet... jaaaaaaaaaaaaa, het is die gast van Achmed the dead terrorist. Vorig jaar heb ik het filmpje van Achmed gezien, en onder mijn bureau gelegen van het lachen.
http://www.youtube.com/watch?v=77nSV1ZedB0
Jeff Dunham is een buikspreker met 5 poppen (weet ik nu, ik kende tot gisteravond alleen Achmed), en zijn humor vind ik echt helemaal super.
Nu had hij Melvin the superhero. We zijn natuurlijk blijven kijken en ik heb tranen met tuiten gelachen.
http://www.youtube.com/watch?v=4lZbW1rpKkg
En na Melvin kwam Peanut.
http://www.youtube.com/watch?v=YqNpwlFn_wE
Ook Jose Jalapeno (on a stick) kwam nog even voorbij.
Hij heeft ook Walter, maar die hebben we (nog) niet gezien.
Als je de filmpjes gaat kijken, neem even de tijd. Elk filmpje duurt ca. 10 minuten. En neem wat voorzorgsmaatregelen in de vorm van een doos tissues, of genoeg papieren zakdoekjes (en eventueel wat extra tena's LOL).

Geen opmerkingen: