maandag 22 december 2008

surprise

Gisteravond ff langs de msn. Dinnetje is er gelukkig ook. We beppen wat.
Dinnetje zegt dat ze morgenochtend (= vandaag dus) eerst met een zoon ff ergens heen moet, maar voor 12 uur op msn is, op de hk, en dan gaan we samen scrappen. Is goed, maar ik twijfel of ze er wel voor 12 is, meestal komt er iets tussen en 'zie' ik haar pas uren later weer. Ze verzekert me dat ze er echt voor 12 zal zijn.
En dan wil dinnetje tussen neus en lippen door weten wat ik allemaal morgen van plan ben. Hoe laat hub naar zijn werk gaat. Of ik nog boodschappen moet doen, enz. Ze vertelt zelf dat ze morgen niet hoeft te koken, dat ze erg makkelijk eet, maar wil eigenlijk niet vertellen wat dan. Normaal gesproken vraagt ze nooit zo ver door, en vertelt ze gewoon wat ze gaan eten, dus ik vraag of ze toch niet miss van plan is om morgen naar me toe te komen. Neeeee, ik moet toch eerst met zoon weg... We spreken af dat we elkaar voor 12 op de msn zien....met koffie....maar wel echte koffie....om ca 1000 uur.... Ik vertrouw het voor geen cent...als ze bij me komt, wil ze altijd echte koffie na de lange reis, als we op de hk zitten drinken we meestal oplos...morgenochtend miss toch maar meteen onder de douche springen als hubby weg is (ipv een uurtje later, wat ik wel doe als ik toch geen afspraken heb en niemand verwacht)...
Vanochtend ff voor 8 gaat de telefoon. Hub neemt op. 'T is verkeerd verbonden....ah nee, niet vertellen, mag het eigenlijk niet zeggen...dinnetje staat op station...
Hij weet gelukkig hoe ik ben, en het blijft evengoed een leuke verrassing, ook al weet ik het dan nu 1,5 uur eerder dan eigenlijk de bedoeling was.
Zodra hub weg is, spring ik meteen onder de douche, ik zorg dat het bureau tegenover me leeg is, enz, enz, enz.
En dan gaat de bel: dinnetje staat voor de deur. En ze is zelfs de super nog ingedoken en heeft voor de zekerheid een half broodje gekocht (en maar goed ook hihi het was hier op), en lekker gebakjes, mjammieeeeee.
We scrappen, stempelen, borduren en vooral beppen! Drinken koffie, eten gebak en een broodje, snoepen engelse drop. Lopen door de winkelstraat, en dinnetje wil langs de kippenboer: ze tracteert op overheerlijke halve kippetjes vanavond. We smullen van de kip met wat patatjes, ook de poezen smullen mee.
We hebben een supersuperleuke dag gehad!!!

1 opmerking:

Anoniem zei

hahahahahahaha is wel aan de late kant en is alweer een supergezellie dag daarna geweest maar toch het was deze dag oo weer mega gezellie en di kip he. Ik kwijl alweer als ik eraan terugdenk hihihihihihi. Ff me toetsenbord drogen hahahahaha
knuf linnieeeeeeeeeeeeeeeee