zondag 21 december 2008

time flies

Sjo, en of time flies... Alweer een heel tijdje niet geblogd. Gewoon mezelf niet de tijd ervoor gegund. En eigenlijk wel willen, maar ja, aan de andere kant, wie mist het als ik een tijdje niet schrijf...niemand volgt dit geschrijf...denk ik...
Ik ben een beetje druk geweest, met hoofdzakelijk leuke dingen geloof ik :).

Ik ben op internet gaan zoeken naar de boeken van Dick Francis. Ik ontdekte bij een grote boekenwinkel in de stad, dat de 2 nieuwste boeken er op voorraad zouden moeten staan, en natuurlijk kan ik daar betalen met mijn boekenbon.
Dus op een zaterdagmiddag ga ik naar de stad, met een heel lijstje 'to do' bij me. Allereerst naar de boekenwinkel, en jawel, de 2 boeken liggen er, en even later ben ik de happy eigenaar ervan.
Het meeste van mijn lijstje kan ik zo vinden en kopen. Het is in de stad best druk, zo net voor Sinterklaas, maar bij de kassa's valt het gelukkig mee. Dus ik ben redelijk vlot weer thuis.
Als ik (wat later) op de site van Dick Francis zelf ga kijken, zie ik dat ik alle boeken heb op 1 na!
Maar tot mijn grote vreugde is het boek nog te krijgen, weliswaar niet nieuw, maar wel 2ehands bij een internetwinkel.
Hubby zegt dat ik dat ontbrekende deel nu maar gewoon moet bestellen en dat ik het krijg voor mijn Kerst.
Dat laat ik me natuurlijk geen 2e keer zeggen, en ik vergelijk de 2ehandsverkopers op de site, en probeer daar de beste keus tussen te maken. Dan bestel ik het boek.
En tot mijn supergrote vreugde heb ik het de volgende dag al in huis. YEAHHH.
Inmiddels heb ik ze allemaal al uit natuurlijk.... Ik lees snel, en tja...nieuwe Dick Francissen...

Ik ben nog steeds aan het uitzoeken en opruimen. Ik heb 4 cadeautasjes staan (voor dinnetje, scrapmaatje, moeder en cursiste), en die raken inmiddels al aardig vol met spul waar ik niets (meer) mee doe (zoals strooizand, glitter) of waar ik heel (lees: te) veel van heb (confettino's, schudspul, stansjes). Het ruimt hier lekker op, ik zie al lege plekken op de planken, en sommige dingen zijn nu netjes uitgezocht en goed opgeruimd, zodat ik er makkelijk bij kan.

Sinterklaas is een beetje aan ons huis voorbij gegaan... hubby moest werken en ik was dus alleen thuis.
De nieuwe ID's opgehaald bij de gemeente, zonder afspraak, maar het was lekker rustig en we waren snel klaar.
Naar het ziekenhuis voor controle. Hubby heeft medicijnen tegen nachtelijke kramp in zijn benen, de meds helpen goed en verder geen bijzonderheden dus ook daar waren we redelijk snel klaar.

Er zijn op de een of andere manier niet zoveel vrije dagen lijkt het wel. En de dagen dat hub vrij is gaan erg snel voorbij. Toch een paar noodzakelijke dingen te regelen, en dat kan alleen maar op vrije dagen. En hub is toch wel moe van het werken, van de soms lange dagen en soms erg vermoeiende diensten.

Geen opmerkingen: