vrijdag 10 augustus 2012

blinde kaart gemaakt

Vanmiddag was er een blinde kaart op het SAforum. En dat is zo "buiten mijn box" en toch vind ik het superleuk om eraan mee te doen.
Dit is het (voorlopige) resultaat van een middagje knoeien. Het ging dit keer niet zonder slag of stoot: eerst had ik een staande kaart, waardoor een aantal scrappies half op de kaart kwamen. Toen ik het door kreeg heb ik alles voorzichtig van de kaart af getrokken en weer teruggeplakt, dit keer op de liggende kaart. Toen een stempel zoeken die niet te groot is....pffff....maar eindelijk toch een oud stempeltje gevonden die mooi past. Inkleuren ging ook lekker, eerst niet goed op gelet, waardoor het vloekte met de kaartkleuren, grrrrr. De 2e poging ging beter en die zit nu op de kaart. Er moet nog een tekstje op en eventueel versiering, maar dat komt later wel;-)

1 opmerking:

Unknown zei

wat een schattig kaartje meissie!
en ik ben enorm trots op je "out of your box" meedoen aan de blinde kaart..
ik moest helaas naar het ziekenhuis, maar deze kaart vind ik zo leuk dat ik m zeker ga maken:)
super leuk zeg dat stempeltje, tè scheetig!!!
xox
linn