vrijdag 3 augustus 2012

een nieuw grasje van Dusty?

dinsdag 24 juli 2012

We zitten in de tuin met thee, en ik zit heerlijk te borduren.
De poezels gaan op onderzoek en hubby houdt ze een beetje in de gaten.


Kriel vindt tot haar grote plezier een grasje. En tot het mijne, want ik vond het achteraf echt heel erg dat het grasje van Dusty vernield is bij de aanleg van dit terras. Ik had het misschien toch nog wel kunnen redden, etc. Puck at er ook erg graag van, en was er ook echt naar op zoek toen het weg was...
Misschien is dit dan wel het nieuwe grasje voor de poezels.

Maar Krieltje is erg enthousiast aan het grasje aan het trekken.

Ze blijkt het hele polletje gras tussen de tegels vandaan te hebben getrokken.

Als ze vervolgens pobeert niet alleen de sprietjes, maar ook de aarde op te eten, mik ik het grasje maar weg.
Jammer, ik had heel even gedacht dat we het grasje van Dusty weer een beetje terug zouden hebben.....

Geen opmerkingen: