zondag 12 augustus 2012

een baby en een bom...

zaterdag 11 augustus 2012

Ik ben op kraamborrel bij buuf geweest. Ik had het kindje al gezien, maar sjonge sjonge wat is het een moppie, zo lief met zwarte haartjes die rechtop staan.
Ik mocht haar op schoot, en ze heeft heerlijk liggen slapen bij me (meestal beginnen ze te janken dus ik ben altijd superblij met slapende baby's ;-) )

Toen ik net binnen was werd er gezegd dat er in de winkelstraat achter ons een overval op geldlopers was geweest en een bommelding, dat er politie, brandweer en ambulance was, de boel afgezet, kortom: sensatie.
Toen ik thuis was heb ik gegoogled en wat bleek: er was een verdacht pakketje gevonden door een geldloper en daarop was dus alles en iedereen opgetrommeld, tot de explosievenopruimingsdienst aan toe. De straat afgezet, etc.

De foto is van Richard Stekelenburg, van de site Haarlems Dagblad. (Als ik deze foto moet verwijderen, graag een berichtje, dan haal ik hem meteen weg)


Ik realiseerde me dat toen ik met een babytje in mijn armen zat, er op ca 30 meter van me iemand in een bommenpak bezig was met een verdacht pakketje......

Geen opmerkingen: