vrijdag 3 augustus 2012

oma is jarig

maandag 23 juli 2012

Oma is vandaag jarig en ze is 96 jaar geworden.
Ik ga 's middags met de bus naar haar toe. Ik zet een luisterboek op mijn hoofd en al luisterend naar een spannend boek rijd ik naar het (verzorgings)huis van oma.
Oma is blij met de chocolade, ze vindt vooral de opengewerkte vlinder erg mooi. Ook de kaart vindt ze erg mooi.
Ik zet een potje thee en we nemen er een stukje gebak bij. En dan komen een tante, nichtje en 2 achternichtjes en een achterneefje binnen.
Het is gezellig.
Als het nichtje met de achternichtjes en -neefje weg is, pak ik snel mijn camera.
Ik maak een paar foto's van oma, en dan duik ik spontaan naast haar op de leuning van haar stoel en maak een paar foto's van ons samen.
Oma is vandaag 96 geworden, je zou het haar toch niet geven....

Ik maak ook nog een paar foto's van tante en oma samen.
Als tante weg is, blijf ik nog heel even, maar dan ga ik ook naar huis.

Geen opmerkingen: