woensdag 30 april 2014

jarig

dinsdag 29 april 2014

Ik ben jarig!

Het is een gezellige dag met de hele dag mensen over de vloer.
 
Natuurlijk zijn mijn ouders er vandaag.
En net na mijn ouders komt mijn tante ook aan. Lastig met parkeren, want we hebben onze bezoekerskaart net aan mijn ouders gegeven en de buren (met een kaart die we altijd kunnen lenen) waren net nog thuis en nu niet meer. Sjips, andere buurvrouw is er ook niet. Gelukkig is er plek op het parkeerterreintje, waar je geen kaart nodig hebt.
Snel naar binnen voor koffie en gebak!
 
We doen al jaren niet meer aan cadeautjes, maar tante is eigenwijs en heeft een kleinigheidje bij zich. Het is een cadeautasje, dat eigenlijk geen tasje is maar een muziekdoosje!! Hoe schattig is dat. En er staat een megalieve tekst op de achterkant.
 
In de middag komt mijn scrapmaatje gezellig langs.
 
's Avonds komen onze vrienden. Ook daar doen we geen cadeautjes mee, maar ze hebben een pakje mee...en een grijns op het gezicht...wat is dit dan? Ik pak het snel uit en het blijken 3 pakjes thee te zijn.
Ik had al een tijdje geleden gevraagd of ze eens bij hun supermarkt willen kijken naar deze thee. Ik kan hem niet meer krijgen en zelfs de Pickwick heeft hem niet meer. Ik kreeg te horen dat ze de thee niet gevonden hadden.
Zo jammer, ik vond deze thee zo lekker, en zelfs hubby dronk hem vaak mee.
 
En nu tot mijn grote vreugde heb ik 3 pakjes gehad, zodat ik heel even vooruit kan. Wat een superleuke verrassing.
 
Het was een leuke verjaardag met lieve verrassingen!!

Geen opmerkingen: