zaterdag 12 april 2014

Paasmarkt

zaterdag 5 april 2014

We drinken samen koffie, we eten tussen de middag een bammetje, we kijken iets op tv, op zolder maar weer iets uitzoeken, we rommelen een beetje door de dag. En de heel dag horen we dat het zo druk is, veel lawaai en muziek, veel auto's, etc. Om een uur of 3 realiseren we ons ineens dat in de winkelstraat een Paasmarkt gehouden wordt....helemaal vergeten.
 foto is op internet gevonden
 
Ik schiet nog snel even over de markt. Ook al is het al wat later, toch is het nog gezellig. Er zijn best wat kraampjes, en oh vreugde: ik zie een kraam met hobbyspul. Ze hebben zeer goedkope stansvellen en ik bel meteen mijn scrapmaatje op (ze kan niet meer knippen, dus op zoek naar stansvellen). Ik zoek stansvellen uit voor scrapmaatje, en daarna zie ik nog hele goedkope pakketjes knipvellen.
Ik heb eigenlijk echt geen vellen nodig, maar plaatjes voor kinderen heb ik niet zoveel. Ik zoek 2 pakketjes uit voor kaarten voor zieke kinderen. De lieve standhouder geeft me de knipvellen, voor de kinderen, zooo lief van hem.
 

Geen opmerkingen: