maandag 7 juli 2008

dinnetje was jarig hieperdepiephoeraaaa

Vrijdag zijn hubby en ik samen naar de verjaardag van dinnetje geweest. Nou ja, verjaardag....ze was de week ervoor jarig, maar toen moest hubby werken...
Ik had mooie journaling clear stamps voor haar gekocht, ik hoop dat ze er net zoveel plezier van gaat hebben, als ik intussen van de mijne heb (dinnetje: als je die stitched misschien toch niet zo leuk vindt, dan wil ik ze wel voor mijn verjaardag, die had ik zelf nog niet, en ik vind ze zoooooo leuk......wink).

We hebben lekker gebak gegeten, hubby en dinnetje een bananensoes, en ik een moorkop. Lekker, maar zo knoeierig gebak is dat.....Gelukkig had ik net mijn gezicht helemaal schoon, toen dinnetje aan een scrapfoto dacht... haha te laat....

We hebben de hele tijd lekker zitten beppen, tijd ging weer veel te snel voorbij.

Alleen voor hubby duurde het te lang. Niet voor hem zelf, maar hij had geen kont meer over van het zitten. We hadden de douchestoel mee, prima oplossing voor een uurtje ofzo, maar het is en blijft een plastic stoel. Hubby zijn speciale kussen is te groot, dat zakt eraf, en is te dun. Dus we moeten nog even iets verzinnen, een kleiner, maar dikker kussen, ofzo.

We zijn op tijd naar huis gegaan, dinnetje moest werken, en de vacantiedrukte naar de kust en het zuiden zou giga worden. Gelukkig hadden we practisch geen file, naar onze kust viel dus mee. Naar het zuiden was het inderdaad giga, de andere weghelft van de snelwegen stond bijna helemaal vol...

Geen opmerkingen: