maandag 7 juli 2008

helemaal blij met scrapglazen

We zijn aan het ruimen en mesten in huis. En toen we over de vitrinekast en de servieskast aan het praten waren, dachten we ook aan de glazen.... nou ja, het gebrek eraan eigenlijk meer.
We hebben al jaaaren geen glazen bijgekocht, maar in de loop der tijd zijn er toch een aantal gesneuveld. De laatste nieuwe glazen waren van zo'n busreisje met cadeautjes... we hadden een koffieservies en een glasservies gehad. Het zijn aardige glazen, ze drinken lekker, maar ze zijn zo...zo...zo gewoon.... En die appeltjesglazen....hoe komen we daar eigenlijk aan??? Geen idee, ik weet alleen dat de appeltjes niet zo goed tegen de vaatwas kunnen....

Ik had donderdag even bij de Action gekeken. En daar zag ik toch leuke glazen....met zwart-witte vlinders en bloemen, en zowaar echte scrapglazen...met swirls erop. Ik heb het aan hubby verteld, en zaterdag zijn we samen even gaan kijken. Hij vond ze ook meteen leuk, en we hebben er 6 gekocht. Ik ben er zo blij mee, klinkt misschien dom. Maar we hadden echt geen leuke glazen meer, en deze vind ik zo leuk

Geen opmerkingen: