donderdag 24 juli 2008

veel scraptijd...of toch iets minder dan gedacht...

Hubby had het weekend nachtdienst, vrijdag en zaterdag. Dan slaapt ie zaterdag meestal tot ca 1600 uur, en zondag tot ca 1400 uur. Dus lekker veel scraptijd voor mij. Want de wekker gaat voor mij dan rond 7 uur, zodat ik al aan de koffie zit als hubby thuis komt. Dan kan ik hem helpen met uitstappen, hij is dan meestal gigamoe. En als hij naar bed gaat, doe ik snel mijn lenzen in. Als ik direct uit bed mijn lenzen inzet gaat dat dus niet, en als hubby eenmaal slaapt, probeer ik niet meer op de slaapkamer te komen, om hem niet wakker te maken.
Het werkt op deze manier prima, en daar ik dan ook geen huishouden kan doen, heb ik die tijd scraptijd gemaakt. Housework can't kill you, but why take the chance? (quote gevonden ergens op internet) Ik kan natuurlijk wel klusjes zoeken die geen lawaai maken, maar ja......
Zaterdag ben ik tussen de middag een bammetje gaan eten, onder het genot van een zeer spannend boek van Koontz. Dus ff langer doorgelezen...heb toch lekker nog de halve middag om verder te scrappen....Toen ik om half 2 mijn boek eindelijk weglegde en naar boven liep, hoorde ik ineens hubby in de badkamer....en hij was zo wakker, kon niet meer slapen, dus hij ging eruit en wilde wel koffie. Dus die dag niet veel meer gescrapt....Maar wel nog gelezen, hubby is ook in een boek van Koontz bezig.
Zondag ook lekker gescrapt en gerommeld op de hobbykamer. Toen was hubby errug moe, omdat ie zaterdag natuurlijk ook veel te kort had geslapen. Dus ik heb hem uiteindelijk maar om 1500 uur wakker gemaakt.
Maandag was ie echt nog heel duf, dus we zijn niet weggegaan. Maar we hebben een lange film gekeken: Heat.

Geen opmerkingen: