zaterdag 19 juli 2008

eindelijk een nieuwe wasmachine

Maandag zijn we gaan kijken voor een nieuwe wasmachine. Mijn oude heeft zijn best gedaan, maar hij kan geen volle trommels meer hebben, als hij centrifugeert, dan loopt ie zelf bijna van de zolder af, waarbij hij een enorm lawaai produceert.














We hebben een nieuwe wasmachine uitgezocht, en maar meteen de knoop doorgehakt en hem gekocht. En tot mijn vreugde kan hij de volgende dag al geleverd worden.
Eigenlijk moet de oude wasmachine afgekoppeld worden en het gewicht moet eruit. Maar als ik zeg, dat ik echt geen idee heb, en dat mijn man gehandicapt is en niet op zolder kan komen, hoeft het gelukkig niet. De jongens die de nieuwe wasmachine komen brengen, installeren hem. En de oude wordt afgekoppeld en zo meegenomen. Super dat ze dat zo willen doen. Als de volgende dag de wasmachine geleverd wordt, blijken er 2 superaardige jongens te zijn, ze doen voorzichtig op de trap, ivm de traplift, en alles wordt voor me gedaan. Ik ben blij met deze service, en met mijn nieuwe wasmachine natuurlijk:)

Geen opmerkingen: