zaterdag 19 juli 2008

LO witte pasen

Zondag 23 maart 2008: 1e paasdag
We gaan naar beneden om koffie te drinken en ineens zien we dat het gaat sneeuwen. En het blijft sneeuwen, af en toe ietsje minder, en af en toe iets meer, maar de sneeuw blijft vallen. Het is niet zo als in maart 2005 (het dikste pak sneeuw in 50 jaar), maar het sneeuwt en het blijft ook liggen. Ik ga natuurlijk foto's maken, het blijft toch fascineren, die witte vlokken die zomaar uit de lucht vallen.
Als ik binnen op mijn camera de foto's bekijk, blijkt dat op 1 foto een sneeuwvlok heel dicht voor de lens langs gegaan is, en die heeft op de foto de vorm van een appel! Het is een leuk gezicht, dus die foto moet zeker op de scrap komen.
Ik ben daarna wel begonnen met de scrap, maar heb hem opzij gelegd. Door de scrapmood van donderdag heb ik vrijdag deze lo weer tevoorschijn gehaald. En ik heb hem af kunnen maken. Als ondergrondpaper heb ik een paaspaper gebruikt. Het valt niet eens erg op, maar als je dan goed kijkt, zie je paashaasjes. De kleuren van het paaspaper doen het ook prima bij de sneeuwfoto's.

Geen opmerkingen: