donderdag 24 juli 2008

jarige oma

Woensdag was oma jarig. Zij heeft nu de prachtige leeftijd van 92 jaar bereikt!
Ik werd opgehaald en ben er even langs geweest. Ik werd om 12 uur weer opgehaald, dus het was niet gigalang. Maar oma vond het erg leuk dat ik er was, ze had me natuurlijk niet verwacht, hubby moest werken, en dan komen we meestal op een andere, vrije dag van hubby.
Ik had een pakje zelfgemaakte kaarten mee. Ze geeft deze kaarten aan de jarige mensen van haar gang, de mensen waar ze veel mee om gaat, koffie mee drinkt, mee wandelt, etc. Dus ze was er erg blij mee, dan kon ze weer kaarten uitdelen:).
Oma zat beneden in de zaal met deze mensen aan de koffie met gebak. En daarna zijn we naar boven gegaan naar haar kamers. Nog even gezellig een uurtje met zijn 2en gepraat.
's-Middags werd oma opgehaald, ze was dan de rest van de dag bij een tante en oom, voor haar dus heerlijk, ze hoefde er niets voor te regelen, alleen maar lekker jarig wezen:)

Geen opmerkingen: