donderdag 24 juli 2008

scrap afgemaakt

Mijn scrapmaatje is na haar vacantie eindelijk weer gekomen om samen te scrappen. We hebben heerlijk bijgebept, gelachen, lekker koffie gedronken, en vooral gescrapt!! Heerlijk om weer zo lekker samen te scrappen.
Ik heb de LO afgemaakt, over hubby die vorig jaar vreselijk ongelukkig terechtkwam na een val, en zijn duim uit de kom had. In het ziekenhuis is de duim weer terug gezet, maar bleek in het gips te moeten. Uiteindelijk heeft ie 6 weken in het gips gezeten.
Het probleem was dat hubby al zijn ledematen nodig heeft om te functioneren. Dus hij kon niet zelf opstaan, niet uit zijn sta-op-stoel, niet van de traplift, maar ook niet van de wc. Kon zich niet zelf wassen en aankleden. Kon bijna niets zelf.

Toen het gips eraf ging, bleek dattie nog steeds niet genoeg kracht kon zetten met zijn hand om op te staan en om te sturen. Het deed ook echt veel te veel pijn. Hij kon dus toen nog steeds niet naar het werk. Hij heeft uiteindelijk 9 weken in de ziektewet gezeten. We hebben maar veel tv gekeken en wat gelezen, veel meer dan dat kon hij niet doen.

Ik was al wel vrij snel met het lootje begonnen, maar op een gegeven moment liep ik vast, en heb ik hem weggelegd. En nu had ik hem weer opgepakt, en kon ik hem zo afmaken...

Geen opmerkingen: