donderdag 10 juli 2008

ipv Artis gaan we scrappuhhhh

Dinnetje en ik zouden vandaag naar Artis gaan. Maar de weersverwachtingen waren zo slecht, dat we besloten hebben om maar niet te gaan (snik, we hadden er echt wel zin in). In plaats van naar Artis te gaan, besloot dinnetje om het rotweer te trotseren en naar mij toe te komen. Zo gezegd, zo gedaan. Eerst lekker koffie en dan snel aan de scrap.

Dinnetje had een theedoos meegenomen, waarvan de bovenkant bescrapt moest worden.
En ik had nog wat scrap liggen waar ik vol mee bezig was.
De theedoos is bescrapt, op wat bloemen en letters na, die worden thuis nog gedaan.
En ik heb zowaar 2 lootjes afgemaakt.

De 1e ben ik pas mee begonnen, nadat de LO Pasja af was. Het zijn foto's van Pasja die lekker bij me op schoot ligt, al op de 1e en 2e dag uit het asiel. Hij had echt lekker zijn plekkie gevonden, en tot het laatst lag hij zo vaak bij me. Altijd lekker kroelen, pompen, spinnen en slapen.
De 2e LO lag al een tijdje gedeeltelijk klaar, om nu dus afgemaakt te worden. Het is een oude foto van mijn oma en haar 6 kinderen. Ik vond deze papers van Basic Grey er zo mooi bij passen.
De dag ging weer vreselijk snel voorbij. Het was supergezellie, en helaas duurt het nu ivm vacantie best een tijdje voor we elkaar weer kunnen zien.

Geen opmerkingen: