zondag 18 maart 2012

dromen zijn bedrog??

ok, ik schaam me diep.....maar .....ik.....eehhhhh.......mishandel mijn hubby........

Dit heeft m.i. wel enige uitleg nodig hihi voor ik de politie op mijn dak krijg {knipoog}.

Ik heb vannacht gedroomd, en niet zomaar iets gezelligs, nee, een nachtmerrie.
Ik werd midden in de nacht wakker terwijl ik hubby een mep gaf...... Hij schrok zich natuurlijk een rotje en weerde me af. En ik werd huilend wakker van de schrik....van de nachtmerrie...en het feit dat ik echt aan het meppen was....
Ik probeerde iemand van me af te weren, en mepte om me heen.... En ik bleek tot mijn grote schrik dus ook in het echt om me heen gemaaid te hebben.....
Gelukkig neemt ie het me niet kwalijk en heb ik hem geen pijn gedaan, of echt verwond.

Hopelijk komt deze droom niet meer terug.....

Geen opmerkingen: