donderdag 29 maart 2012

pfffff nu ben ik sprakeloos en toch nog een feestje

Dinsdagochtend heb ik me weer prima vermaakt met het nakijken van de belastingaangifte, hij moet nu echt de deur uit.....

En 's middags had ik weer een ander leuk klusje: we kregen de opgevraagde informatie van het CAK......... alleen wilden we de reden voor afwijzing weten.....en die stond er nog steeds niet in.
Er stond wel dat er geen medische informatie was gekomen van de gemeente betreffende de rolstoel.
Dus ik bellen met het CAK. Ik vraag of er niet een belletje gaat rinkelen, als er geen medische informatie wordt gegeven, terwijl de copie van de beschikking meegestuurd was door ons. Dat betekent dat er wel degelijk med info aanwezig moet zijn bij de gemeente. Dan neem je toch contact op met de gemeente om nogmaals om die med info te vragen?
En tot mijn verbijstering zegt de dame aan de telefoon dat het niet hoeft te zijn dat er geen informatie gegeven is. Het kan ook zijn dat de med info er wel is, maar na toetsing is gebleken dat er geen goedkeuring voor de Wtcg komt. Maar dat kon zij verder niet zien.
Ik ben eigenlijk sprakeloos..... of de info is er, of hij is er niet, maar dit.......
Maar zij kan me verder niet helpen met de vragen die ik heb, dat moet een collega doen, en daarvoor moet ik een terugbelafspraak maken......en die is voor vandaag.....alleen is dat een voorkeur, en geen echte afspraak, het kan ook een andere dag worden.......
Ik blijf achter in sprakeloosheid, verbijstering en kwaadheid....

Gelukkig stond de DHL voor de deur met een leuk pakket. Ik had een megapakket papers besteld en het was een feestje om dit uit te pakken!

Geen opmerkingen: