vrijdag 23 maart 2012

lekker in de tuin

Het is fantastisch weer vandaag, het lijkt wel hoog zomer! Dus we gaan de tuin in.


Hubby gaat snel nog even in het zonnetje zitten. Dinky scharrelt al snel buiten rond.


Missy blijft heel even in de deuropening zitten.



Er liggen megaveel bladeren in de tuin, dus ik laat me van mijn beste kant zien, en ga ze vegen en in vuilniszakken doen.
Intussen snuft Dinky echt overal aan en is ie ook door de hele tuin geweest.



Missy blijft vooral vooraan de tuin.


Ze schrikken beide van onverwachte geluiden en schieten dan snel naar binnen en dan weer de tuin in. Want buiten is toch wel erg leuk!





Ik zie dat de planten allemaal in bloei staan. Nu klinkt allemaal erg veel...het zijn er welgeteld 3. Maar ze staan wel alle 3 in de knop.

Dit is onze paarse rhodo, die los op een stuk grond staat, en eigenlijk opgegeven was (mede omdat ie veel te groot was, en het steeds slechter ging doen), maar ja, als ie toch mooi gaat bloeien, moet ie misschien toch maar de grond in...




En als ik omhoog kijk zie ik de boom, die zit vol.....kastanjes....





Aan het eind van het harde werken is dit de stapel vuilniszakken....



Geen opmerkingen: