zondag 25 maart 2012

lootje Time to say goodbye tijdens de cybercrop gemaakt

Op het SAforum was (is) vandaag een grote cybercrop. Ellen heeft 50 uitdagingen neergezet, en de opdracht was kort, maar krachtig: scrappen maar. Het thema was spreekwoorden, en er stonden 50 spreekwoorden met betekenis.

Ik ben het derde lootje gaan maken van het afscheid van Pucky.
De foto's waren al geprint, en de titel had ik al: Time to say goodbye. En ik wilde de klokstans erop gebruiken.
Hierdoor waren er 2 spreekwoorden erg toepasselijk: Gezelligheid kent geen tijd en Zoals het klokje thuis tikt, tikt het nergens.

Het is me zowaar gelukt om het lootje vandaag af te krijgen.

Ik heb 2 foto's gebruikt van de ochtend van het overlijden, waar we afscheid nemen van onze Puck. Het is nu tijd om echt definitief afscheid te nemen van ons allerliefste poezenmeisje.
De klok staat op 11.00 uur: het tijdstip van inslapen.

Ik mis je zo meissie.........



Geen opmerkingen: