vrijdag 14 september 2007

dierenartsassistente???

Ik ben dinsdag naar de dierenarts geweest en heb daar injecties opgehaald. De arts heeft me uitgelegd hoe ik het moet doen, ik heb 4 gevulde injectiespuiten meegekregen.
Ik heb Grommel vrij vroeg in de middag de 1e injectie gegeven. Hubby hield poes aan de ene kant vast, ik aan de andere kant. Huid oppakken, naald erin, allemaal geen probleem. Maar dan....zodra ik begin om de spuit leeg te drukken, denkt Grommel, ja doeiiiiii, die trekt meteen weg. Gelukkig hadden hubby en ik hem toch redelijk goed vast, en is het goed gelukt. Eerlijk gezegd wel een beetje brrrrrr hoor, misschien toch niet handig om een carrieremove te maken richting dierenartsassistente LOL. Het is natuurlijk ook je eigen poezenkind dat kermt, dat helpt ook niet echt.
Woensdag hebben we Grommel nog beter vast, de perfecte prik, maar donderdag komt Dinky erbij, en gaat het een beetje fout. Niet de hele dosis verdwijnt in Grommel, de naald schiet uit zijn vacht (en staat scheef) terwijl ik aan het spuiten ben.
We hebben allebei het idee, dat de prikken niet echt meer helpen dan pilletjes. Baaaalen.
Vanochtend wilde ik de dierenarts bellen, maar die is de hele dag gesloten vanwege een congres, sjips. We geven dan maar de laatste injectie, en dan moeten we het weekend maar pilletjes geven, die heb ik gelukkig nog wel genoeg. Hopen dat ie het weekend een beetje goed doorkomt, en dan meteen zo vroeg mogelijk maandag bellen. Want Grommeltje zou goed moeten opknappen, en dan doet ie dus absoluut niet. Het is steeds tijdelijke verlichting.

Geen opmerkingen: