maandag 17 september 2007

niet affalluh en een lekkerrrr recept

Ik ben de laatste 2 weken niet meer zo hevig bezig geweest met het affalluh. Ik weet het, dom dom dom, maar mijn koppie staat er echt niet naar. Ik ben teveel met andere dingen bezig, zit er eerlijk gezegd op dit moment een beetje doorheen, mijn emmertje zit vol en af en toe loopt ie over. En dan lukt het me dus niet om aan verstandig eten te denken.
Ik maak me erge zorgen om Grommeltje, nu moet ie alsnog lang wachten tot ie onderzocht kan worden, en dan maar hopen dat ze hem kunnen helpen.
Aanstaande vrijdag mag bij hubby het gips eraf, en dan maar hopen dat alles goed is, dat ie alles weer kan en mag, hopelijk geen therapie hoeft, en ga zo maar door.
Ik slaap redelijk goed, tot ik uit bed moet; als ik dan weer terugga, duurt het vreselijk lang voor ik weer slaap, en als ik eindelijk in slaap val, dan beginnen de dromen, hevig, en niet altijd even leuk. Ik ben daardoor ook erg moe, en ook dat helpt niet echt.
En las but not least spelen op dit moment de (maandelijkse) hormonen ook een beetje mee..eehh tegen...

Ik heb afgelopen zaterdag een shoarmaschotel gemaakt. Hieronder zal ik het recept geven. Het is, vrees ik, niet zo geschikt voor diegenen, die wel op de lijn letten.....

Shoarma-groentenschotel
hoofdgerecht voor 4 personen
600 gr shoarmavlees (ik gebruik het verpakte shoarmavlees van de deka, hierin zit paprika en kruiden), olie, 400 gr sperziebonen (diepvries), 600 gr rosti (diepvries, aviko), 150 gr geraspte belegen kaas, 1 bakje knoflooksaus
Bak het vlees al omscheppend in de hete olie bruin. Vet intussen een ovenschaal in. Schep het vlees in de schaal en verdeel de sperziebonen erover. Schep de rosti en de kaas door elkaar en verdeel het over de boontjes. Bak de schotel in een voorverwarmde oven (220 graden) in ongeveer 45 minuten af. Serveer met de knoflooksaus.

Dit recept vond ik in een Vriendin, als 10-minutenmaaltje.
En hier vinden ze het allemaal verschrikkelijk lekkerrrrrrrrrrrrrr.

Geen opmerkingen: