zondag 30 september 2007

kerstkaarten gemaakt, Grommel



Ik heb maandag en dinsdag samen met mijn moeder zitten borduren, patroon van Ann. Thuis en ook in het dierenziekenhuis. Later deze week heb ik de kaarten ermee gemaakt, met knipvellen van Feao. Ik vind ze zoo lief geworden. En het is een fijne afleiding voor me.
Grommel gaat erg slecht met ademen en eten. We laten hem nu maar zoveel mogelijk met rust. Hij ligt veel op bed. Gisteravond kwam ie beneden en wilde ie toch nog even bij me op schoot liggen. Ik heb het er erg moeilijk mee..........

2 opmerkingen:

Anoniem zei

he kanjer,
De kaarten zijn prachtig, de rest is helaas slecht nieuws. Ik kan jullie alleen maar heel veel sterkte wensen en wijsheid bij het nemen van de juiste beslissing.
Ik denk aan je en blijf duimen, ondanks het gevoel van machteloosheid dat ook ik heb
Dikke knuffel linnieeee

Je@net zei

Wat een mooie kaarten Ingrid!

En sterkte met het poezebeest! Dit zijn moeilijke tijden hè! En je kunt zo weinig voor 'm doen!! Wens je veel sterkte en wijsheid!