maandag 17 september 2007

jarige hubby

Zaterdag was mijn hubby jarig. Hij wilde het eigenlijk niet vieren, maar misschien nu toch een heel klein beetje..... Mijn dinnetje haar man is ook die dag jarig, dus zij komen in ieder geval niet. Mijn ouders komen 's middags en 's avonds, ze blijven dus ook gezellig eten. En vrienden komen 's avonds even langs.
We hebben 's ochtends eerst samen koffie gedronken, en dan eerst even het toilet schoonmaken, en de laatste kleine dingetjes doen. Dan (jarige) Job helpen met wassen en aankleden, zelf douchen, en razendsnel de supermarkt in voor wat vergeten boodschapjes. Even tussen de middag een broodje, en dan komen 's middags mijn ouders. We drinken lekker koffie met een heerlijk grote punt gebak.
Ik heb nog vrienden gevraagd in een mailtje of ze langskomen, wanneer ze zin en tijd hebben. Helaas zijn ze niet komen opdagen.
Ook mijn oom en tante had ik gevraagd, maar die bellen af, het lukt echt niet om nog een gaatje tussen alle andere afspraken in te vinden om langs te komen.
Ik had bedacht om voor de zekerheid een shoarmaschotel en ook spaghetti te maken, zodat ik genoeg te eten had, maar voor ons vieren is de shoarmaschotel wel genoeg. We smullen de schaal leeg, toetje erachteraan, heerlijk.
's Avonds komen vrienden op visite. We kletsen gezellig, en de avond is zo om. Tegen de tijd dat we gaan slapen is het al half 2, en dat is wel superlaat voor mij. Ik heb de laatste tijd niet zo best geslapen, dus ik ben erg moe.

Geen opmerkingen: