We zijn zaterdag even weggeweest, en toen we ca. 14.40 uur thuis kwamen, was het weer stil in huis. Toch maar de monteur gebeld, en die zou proberen rond 18.30 bij ons te zijn. Om 16.30 uur horen we ineens het systeem weer aanslaan. We hebben weer warm water, kortom, er is weer niets aan de hand. We besluiten om de monteur toch maar te laten komen.
Deze komt op de afgesproken tijd, en gaat meteen de ketel openmaken en nakijken. Hij maakt alle filters schoon en kijkt alles na. Hij vermoedt dat het systeem bij elke controlebeurt (dat doet het systeem zelf, elke 24 of 48 uur), iets vindt, waardoor ie afslaat. Misschien is het opgelost met deze schoonmaakbeurt. We hopen het maar. Beetje jammer dat het jaarlijkse onderhoud nog net niet geweest is, vorig jaar was ie in september geweest. Dan wordt de ketel ook nagekeken en schoongemaakt, en dat zit in het abonnement. Nu kost het extra geld, en ja, das toch jammer.
We merken wel meteen dat de ketel weer minder lawaai maakt. En nu maar duimen dat ie het blijft doen........
Helaas, maandagmiddag rond 13.30 knalt het systeem er weer uit............ Er kon gelukkig nog vanmiddag een monteur langskomen. Hij had het erg snel gevonden, en het was zo klaar. De printplaat moest vervangen worden. Dus alles werkt hier weer, nu maar wachten op de rekening.......
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten