donderdag 2 augustus 2007

Artis: A day at the zoo




Op 12 juli ben ik samen met mijn dinnetje naar Artis geweest. We hebben een behoorlijke sloot foto's gemaakt. En ik ben vrij snel (voor mijn doen) begonnen met het scrappen van die dag.



Eerst een lootje over het begin: we hebben zegels gespaard van de Dekamarkt, daarmee kon je gratis naar Artis. Linda heeft een nachtje bij ons gelogeerd. Zodat zij niet zo heel erg lang onderweg zou zijn, en we konden nu lekker samen met de bus, trein en tram naar Artis gaan.


Ik heb de spaarzegels en een stuk van de deka-spaarfolder gebruikt. Foto's van de trein en tram van internet geplukt, treinkaartje erbij geplakt. Tip: maak een kleurcopie van een treinkaartje, het echte kaartje gaat vervagen onder invloed van licht. Het entreekaartje, foto van de hoofdingang en een luchtfoto van Artis (beide van internet), en plattegronden maken het compleet.

Geen opmerkingen: