zaterdag 18 augustus 2007

ontslag

Ik werk als freelancer voor een stichting welzijnswerk. Als vakkracht heb ik losse workshops gegeven, een vaste cursus kaarten maken (in het winterseizoen), ik ben activiteitenbegeleidster voor 2 huiskamergroepen geweest. Per 1 januari ben ik gestopt met mijn huiskamergroepen en per 1 april met de cursus kaarten maken. Nu werk ik nog als begeleidster voor bustochtjes voor ouderen. En ze mogen altijd bellen als ze een invalster nodig hebben voor de huiskamers.

Nu ging het met de stichting niet zo goed. Er werd bekend dat het faillissement zou worden aangevraagd en het werk/activiteiten zouden dan overgenomen worden door andere stichtingen.
Ik kreeg vanmiddag een brief van de stichting, de stichting is nu officieel failliet verklaard.
En mijn werkzaamheden zullen per 1 september eindigen. Als de nieuwe stichting gebruik wil maken van mijn diensten, krijg ik daar bericht van.
Dus op dit moment heb ik per 1 september geen werk meer. Ik ben benieuwd of ik nog bericht krijg van de nieuwe stichting, of dat het echt einde verhaal is.

1 opmerking:

*~SCRAP-GEK~* zei

he wat balen zeg! ik zal voor je duimen op goed nieuws! groetjes marije.